ad
Product: Drivetime Website Clear all filters (8 of 8 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
The website of DriveTime was easy to use and I really think I will be using it often. The instructions were easy and I really was happy with it, and I can't wait to use the service again. What a way to make paying your car payments. Thank you for your cool customer...
Read more
Product
Drivetime Website
#1029987
Drivetime's reply to:

Hi Shirley, Thank you for bringing this to my attention. At this time, DriveTime does not have any dealerships in the state of Maine. I apologize for any confusion on this and any frustration this may have caused. If you are in need of further assistance, please feel...
Read more
Product
Drivetime Website
#831266
Drivetime's reply to:

Hello Angelica, Thank you for your feedback. Our Lease is cancel anytime but fees do apply for excess mileage and/or damage to the vehicle. If you would like immediate assistance, please call Customer Relations at 888-290-0148. Sincerely, Customer Relations
Read more
Product
Drivetime Website
#586525
Drivetime's reply to:

Anna, Thank you for your feedback. We apologize for the issues you had early in your loan and the perception you had of DriveTime. We have researched the situation and have discovered that a claim was never filed through the warranty company. We see that you called...
Read more
Product
Drivetime Website
#481376
drive time company is the worse dealership i ever go to. they kept me waiting more than 5 hours to finish the papers for the *** deal...then through all that process they lied to me several time and they lost the car title and they don't have keys for some of the cars...
Read more
Product
Drivetime Website
#424149
Greetings, Thank you for your feedback. Please be assured that at DriveTime we are committed to providing excellent service to all our customers. We would like an opportunity to address you concerns directly at 888-290-0148. Thank you, Roxanne, DriveTime Customer...
Read more
Product
Drivetime Website
#331128
I purchased a car in late august...that night check engine light came on,later bubbling noises under the hood then i started smelling something burning,they say they have a 3yr/36kmile warranty,well they don't stick by it ...i think we as customers need to get...
Read more
Joewashington1989
Joewashington1989

This company is a rip off i bought a 2005 chevy trailblazer from them and before i got on the freeway the check engine came on and i took it back and demanded it be fixed. co...

fmly_l
fmly_l

:( Hay contact me at fmly_l@yahoo.com,me and your problem are similar and i have more information about what we can do,thanks Mrs.Lee

Product
Drivetime Website
#302930
I've contacted ttdrivetime warranty department On august 12th 2011 Cause I had some problems with my windshield wiper motor. They sent me over to Fusion Motors in Tampa Fl. I also indicated my concerns that There was some problems with my brakes also. When the mechanic...
Read more
Anonymous
Inez

I purchase 2008 Dodge Caravan, and one month after the purchase, the ABS system light came on and since then I have spent over 1500. rying to get the braking system fixed and...

Anonymous
Intha

i bought a 2001 ford ranger at drive time in Jan 2011. we checked all the things and of course a cold vehicle will blow COLD air in the AC mode. when summer hit, the AC woul...

Product
Drivetime Website
#257016