ad
Product: Drivetime Leasing Clear all filters (0 of 12 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Hello Lori, Please accept our sincere apologies for any inconveniences this matter has caused you and your fiancé. We are truly sorry to hear about the health issues you have encountered and hope everything is okay. We apologize for the level of service you...
Read more
Product
Drivetime Leasing
#780439
Drivetime's reply to:

Hello, thank you for your review and for bringing this to our attention. We are sorry to hear about the inconveniences you have encountered with your Lease account. We would like a chance to address your concerns regarding this matter. Please give us an opportunity to...
Read more
Product
Drivetime Leasing
#758276
Drivetime's reply to:

Hello Kenyetta, thank you for your review and for bringing this to our attention. We are sorry to hear about the inconveniences you have encountered. We would like a chance to address your concerns regarding this matter. Upon review, we have made multiple attempts to...
Read more
Product
Drivetime Leasing
#746049
Hello, thank you for taking the time to complete a review. Please accept our sincere apologies for your dissatisfaction with your DriveTime experience. We would like the opportunity to address your concerns, please contact our Customer Relations department at...
Read more
Product
Drivetime Leasing
#649650
Drivetime's reply to:

Hello Tamela, Thank you for your feedback. We apologize you are dissatisfied with your DriveTime experience. We would like the chance to address your concerns. Please give us some time to research your account, and a Customer Relations Representative will contact...
Read more
Product
Drivetime Leasing
#582701
Drivetime's reply to:

Greetings, We apologize that you were having some mechanical issues with your vehicle, and also had some concerns about the terms of your financing. We know that financing terms can be complicated and confusing at times. This is the reason all the terms of your...
Read more
Product
Drivetime Leasing
#491335
Drivetime's reply to:

Tamela, Thank you for your continued feedback. We apologize for your frustration. We have been contacting you in an attempt to assist you with your concerns. So far, we have been unsuccessful in reaching you. Is there a time of the day where you will be available for...
Read more
Product
Drivetime Leasing
#481597
Tamela, Thank you for bringing this matter to our attention. We apologize for the repair issues you have had so early in your lease. We see that Aeverex has covered the cost of repairs for your front rotors and breaks and DriveTime has waived the deductible as a...
Read more
Product
Drivetime Leasing
#480908
Drivetime's reply to:

Tamela, We apologize you are having mechanical issues so early in your lease. We see the repairs you have experienced thus far have been covered by the limited vehicle coverage plan, but we have not received a claim for your brakes. We would like to discuss this matter...
Read more
Product
Drivetime Leasing
#480574
Greetings, We are sorry to hear about your frustration with not being able to get in contact with the Lease Department on Saturday to have your vehicle turned back on. The Lease Department is opened on Saturdays, but only for part of the day. Please give us some time...
Read more
Product
Drivetime Leasing
#474069