filters
state:
Show
city:
Show
Drivetime's reply to:

Resolved

Mary, I want to first thank you for taking the time out to leave a review, I am sincerely sorry to hear of the frustration this matter has caused. I assure you, when situations such as these are brought to our attention, my team and I will work diligently to find the...
Read more
Drivetime's reply to:

Resolved

Hello, thank you for your feedback. We appreciate you taking the time to complete a review regarding your DriveTime experience. We are pleased to hear we were able to resolve the issues in your original review. To mark the review as resolved, just follow these steps:...
Read more
#740594
Drivetime's reply to:

Resolved

Drivetime - Denver, CO 2009 Pontiac G6 GT ongoing issues, lemon sold
Drivetime - Denver, CO 2009 Pontiac G6 GT ongoing issues, lemon sold
Hello Joy, thank you for your review and for bringing this to our attention. Please accept our sincere apologies for the inconveniences you have encountered. Upon review, we see you are working with our team to reach a resolution. If you have any additional questions...
Read more
I liked
  • Car
  • Sales process mostly
I didn't like
  • Warranty
  • Customer relations
#733265
Drivetime's reply to:

Resolved

DriveTime NEVER Reported to Credit Reporting Agencies
Hello Alfonso, thank you for bringing this to our attention. Please accept our sincere apologies for the inconveniences and level of service you have encountered. Upon review, we see you are working with our team to reach a resolution; please allow us a moment to...
Read more
I liked
  • That drivetime was going to help me rebuild my credit
I didn't like
  • Being lied to about helping me rebuild my credit
#706156
Drivetime's reply to:

Resolved

Thank you for your feedback. We apologize you are dissatisfied with your DriveTime experience. We would like the chance to address your concerns however we were unable to locate you in our system. Please call Customer Relations at 888-290-0148 for immediate...
Read more
Lauderdale Lakes, Florida
I didn't like
  • No customer appreciation
  • Customer service
  • Being lied to
#606295
First, this is my 4th car with Drive Time over a period of 12 years. To this point I have been a satisfied customer, but no more. I purchased a 2005 Jeep Grand Cherokee about 4 months ago and have had the following issues - front wheel bearing replaced, tune-up...
Read more
#330121

Contact Drivetime

Mailing Address:
DriveTime Automotive Group, Inc.
1720 W. Rio Salado Pkwy Tempe
Tempe, AZ 85281
Phone:
(888) 418-1212
More

Drivetime Most Helpful Reviews

More